4. 11. 2012

Hledá se dočasné ubytování

Hledá se dočaska pro maminku velikosti kokra a její malá štěňátka. 


     Jsou nakaženi DRAVČÍKEM, takže je potřeba, aby byli v izolaci a nepřišli do styku s jinými zvířaty. Jsou již v léčení, ale stále jsou nakažliví. Dravčík přežívá i v oblečení, místo, kde jsou pejsci, se musí dezinfikovat Savem. Dezinfikovat se musí vše, s čím zvířátka přijdou do styku. Dravčík může pokousat i člověka, ale nepřežije na něm. Léčba trvá přibližně měsíc, po které je lepší ke štěňatům nebrat ani zájemce o ně.


     (Pozn.: měla jsem to na pejskovi z útulku také a na moje psy se to nepřeneslo a ani se mi to nevrátilo, což po cca měsíci vždy může, pokud něco není dobře vydezinfikované. Svoje pejsky jsem nechala ošetřit preventivně, aniž by měli nějaké potíže. Oblečení jsem vydezinfikovala sprejem, auto a matrace nechala přes noc vymrznout. Bohužel jsem tehdy nemohla zavést preventivní separaci, protože jsem o onemocnění pejska dopředu nevěděla. Zvládnout se to dá.)
     Takže kdo by mohl štěňátka separovat a poskytnout jim dočasnou péči, nechť se, prosím, ozve.


Mimořádně to spěchá!!!

     Hoří to už opravdu HODNĚ!!!! Ideální je to vyřídit ještě dnes. Jsem ochotná vzít dva malé, neinfekční a nekonfliktní pejsky od někoho, kdo by mohl výměnou vzít a IZOLOVAT zase tahle štěnda. Nebo vezmu pejska(y), kteří vydrží v zimě, protože v místnosti, kam je můžu dát, se vůbec netopí a je tam opravdu zima.

Kontakt na paní, která je má u sebe: 608 540 512

Žádné komentáře: